Pretendentiem jāpiesakās līdz
Bērnu aizsardzības centrs
izsludina konkursu uz
Atbalsta pakalpojumu departamenta Projekta administrēšanas nodaļas
vecākā finansista amata vietu Rīgā
(1 amata vieta, uz noteiktu laiku uz projekta īstenošanas laiku līdz 2029.gada 31.decembrim)
Amata mērķis: nodrošināt ES fonda projekta “Atbalsta pasākumi bērniem ar uzvedības un atkarību problēmām un to ģimenēm” (turpmāk – Projekts) darbību – Projekta mērķa grupai pieejamās atbalsta sistēmas un pakalpojumu izvērtēšana, atbalsta pasākumi, multidisciplināra atbalsta pakalpojuma izstrāde un ieviešana, informēšanas pasākumi sabiedrībai un mērķa grupām – (turpmāk – darbības) finanšu vadības nepieciešamās informācijas un dokumentu sagatavošanu
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Projekta darbību norisei nepieciešamo finanšu dokumentu, tajā skaitā maksājumu pieprasījumu, atskaišu u.c., sagatavošanu, kvalitātes un atbilstības kontroli un iesniegšanu attiecīgajās institūcijās, nodrošinot to atbilstību Projekta mērķim, sagaidāmajiem rezultātiem, plānotajām aktivitātēm, laika grafikam, kā arī normatīvajos aktos, Vadošās iestādes, Atbildīgās iestādes un citu institūciju vadlīnijās un metodikās, kā arī Vienošanās paredzētajiem nosacījumiem;
- analizēt un nodrošināt Projekta darbību finansējuma bāzes izdevumu un maksimāli pieļaujamā izdevumu kopapjoma atbilstību normatīvajiem aktiem;
- sagatavot Projekta darbību ikgadējo valsts budžeta projektu un tā grozījumu projektu saskaņā ar valsts budžeta izstrādes pamatprincipiem, nepārsniedzot maksimāli pieļaujamo izdevumu apjomu;
- nodrošināt Projekta darbību finansēšanas plānu un ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanu;
- sniegt priekšlikums Projekta finanšu kontrolei;
- nodrošināt maksājumu veikšanu Projekta darbību ietvaros atbilstoši Projekta darbību finansēšanas plānam, izdevumu tāmei un Projektā paredzētajām izmaksām – amata kompetences ietvaros nodrošināt Projekta īstenošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu pieejamību un atbilstošu finanšu līdzekļu plūsmu;
- veikt Projekta darbību uzskaiti pēc izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem, Projekta izmaksu pozīcijām, apakšpozīcijām, kontrolējot izmaksu atbilstību Projektam;
- veikt pastāvīgu finanšu līdzekļu izlietojuma analīzi un kontroli Projekta darbību griezumā, nepieciešamības gadījumā sniedzot priekšlikumus finanšu līdzekļu izlietošanas efektivitātes paaugstināšanai un nepieciešamām izmaiņām.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai vadībzinātnēs;
- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā;
- pieredze ES fondu projektos finanšu plānošanas un vadības jomā;
- zināšanas un prasmes finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā un analīzē, atskaišu sagatavošanā;
- izpratne par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes;
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (MS Word un MS Excel, interneta pārlūkprogrammas, e-pasta programmas).
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1788 EUR līdz 1885 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo kvalifikācijas, kompetenču un darba snieguma līmeni;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu bērnu tiesību aizsardzības jomā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi ES fondu īstenošanā;
- iespēju strādāt hibrīddarbu;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2025. gada 21. septembrim nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “APD_PAN_vec.finansists” Tālr. uzziņām 20680981.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Bērnu aizsardzības centrā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade