Pāriet uz lapas saturu
Bērnu aizsardzības centrs Bērnu aizsardzības centrs Bērnu aizsardzības centrs Bērnu aizsardzības centrs
Izvēlne
Atpakaļ
  • Par mums
    • Vardarbības intervences komanda
    • Struktūra
    • Darbības jomas
    • Publikācijas un pārskati
    • Pētījumi
    • Normatīvie akti
    • Trauksmes celšana
    • Ētika
    • Budžets
    • Īpašumi
    • Iepirkumi
    • Vakances
    • Projekti
    • Bukleti
  • Pakalpojumi
    • Bērniem
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Informācija par uzticības tālruni
        • E-konsultācijas bērniem un pusaudžiem
        • E-konsultācijas vājdzirdīgiem un nedzirdīgiem bērniem un pusaudžiem
        • Noderīga informācija
      • Tavas tiesības, tavi pienākumi
      • Interaktīvā spēle “Hei, mosties!”
    • Vecākiem
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Aktuālā informācija
        • Informatīvā anketa
        • Krīzes komanda
      • Noderīga informācija
    • Speciālistiem
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Krīzes komanda
      • Metodiskā palīdzība
      • Interaktīvā spēle “Hei, mosties!”
      • Bāriņtiesas
        • Metodiskā palīdzība
        • Aktuālā informācija
        • Bāriņtiesu adreses
        • Oficiālā bāriņtiesu statistika
      • Bērnu tiesību aizsardzība
        • Rokasgrāmata bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
    • Meklēt pakalpojumu
  • E-pakalpojumi
    • E-iesniegums
    • E-konsultācijas
  • Aktualitātes
    • Jaunumi
    • Informācija presei
    • Foto un Video
    • Sabiedrības līdzdalība
    • Konferences
    • Konkursi
  • Kontakti
    • Iestādes kontakti
    • Darbinieku kontakti
    • Filiāļu kontakti
    • Struktūrvienību kontaktinformācija
    • Ekspertu konsultāciju tālruņi, vieta un laiks
  • Par mums Bērnu aizsardzības centrs ir labklājības ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina normatīvo aktu ievērošanas uzraudzību un kontroli bērnu tiesību aizsardzības un bāriņtiesu darbības jomā
    • Vardarbības intervences komanda
    • Struktūra Iestādes struktūra
    • Darbības jomas Normatīvo aktu ievērošanas uzraudzība un kontrole bērnu tiesību aizsardzības jomā un normatīvo aktu ievērošanas uzraudzība un kontrole bāriņtiesu darbības jomā detalizēti aprakstīta inspekcijas nolikumā
    • Publikācijas un pārskati Šeit atrodama informācija par iestādes ikgadējiem darbības pārskatiem, atskaites par darbu noteiktos laika posmos, publikācijas utt.
    • Pētījumi Pētījumi par nozares aktualitātēm
    • Normatīvie akti Normatīvo aktu ievērošanas uzraudzība un kontrole bērnu tiesību aizsardzības jomā un normatīvo aktu ievērošanas uzraudzība un kontrole bāriņtiesu darbības jomā detalizēti aprakstīta inspekcijas nolikumā
    • Trauksmes celšana Informācija par iespējām sniegt anonīmu informāciju trauksmes celšanai
    • Ētika Iestādes Ētikas kodekss
    • Budžets Informācija par iestādes pamatbudžetu un speciālo budžetu
    • Īpašumi Informācija par iestādes nomātajiem īpašumiem
    • Iepirkumi Informācija par iestādes veiktajiem iepirkumiem un noslēgtajiem līgumiem
    • Vakances Informācija par aktuālajām vakancēm
    • Projekti
    • Bukleti
  • Pakalpojumi Iestāde atbilstoši savai kompetencei sniedz plašu pakalpojumu loku trim svarīgākajām klientu grupām – bērniem, vecākiem un speciālistiem.
    • Bērniem Iestāde atbilstoši savai kompetencei sniedz plašu pakalpojumu loku trim svarīgākajām klientu grupām – bērniem, vecākiem un speciālistiem.
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Informācija par uzticības tālruni
        • E-konsultācijas bērniem un pusaudžiem
        • E-konsultācijas vājdzirdīgiem un nedzirdīgiem bērniem un pusaudžiem
        • Noderīga informācija
      • Tavas tiesības, tavi pienākumi
      • Interaktīvā spēle “Hei, mosties!”
    • Vecākiem Iestāde atbilstoši savai kompetencei sniedz plašu pakalpojumu loku trim svarīgākajām klientu grupām – bērniem, vecākiem un speciālistiem.
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Aktuālā informācija
        • Informatīvā anketa
        • Krīzes komanda
      • Noderīga informācija
    • Speciālistiem Iestāde atbilstoši savai kompetencei sniedz plašu pakalpojumu loku trim svarīgākajām klientu grupām – bērniem, vecākiem un speciālistiem.
      • Uzticības tālrunis 116111
        • Krīzes komanda
      • Metodiskā palīdzība
      • Interaktīvā spēle “Hei, mosties!”
      • Bāriņtiesas
        • Metodiskā palīdzība
        • Aktuālā informācija
        • Bāriņtiesu adreses
        • Oficiālā bāriņtiesu statistika
      • Bērnu tiesību aizsardzība
        • Rokasgrāmata bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
    • Meklēt pakalpojumu
  • E-pakalpojumi Iespēja saņemt konsultāciju, nosūtot jautājumu elektroniski.
    • E-iesniegums Iespēja nosūtīt iesniegumu iestādei elektroniski.
    • E-konsultācijas
  • Aktualitātes Šeit atrodama informācija par jaunumiem un aktuālajām norisēm.
    • Jaunumi Iestādes jaunumi, aktualitātes, iniciatīvas un viedokļi.
    • Informācija presei Aktuālā informācija plašsaziņas līdzekļiem.
    • Foto un Video BAC veidotie video un citi vizuālie materiāli.
    • Sabiedrības līdzdalība Sabiedrības līdzdalība nodrošina nevalstisko organizāciju, plašākas sabiedrības un iedzīvotāju iesaisti politikas veidošanas procesā.
    • Konferences
    • Konkursi Informācija par aktuālajiem konkursiem un iepriekšējo konkursu rezultātiem.
  • Kontakti Iestādes un tās filiāļu kontaktinformācija.
    • Iestādes kontakti
      +371 67359128 +371 67359159 pasts [at] bac.gov.lv Ventspils iela 53, Rīga, LV-1002
      E-adrese
      E-adrese jeb oficiālā elektroniskā adrese ir personalizēta pastkastīte portālā Latvija.gov.lv, drošai saziņai ar iestādi.
      Lasīt vairāk
    • Darbinieku kontakti BAC darbinieku kontaktinformācija Lasīt vairāk
    • Filiāļu kontakti Lasīt vairāk
    • Struktūrvienību kontaktinformācija Lasīt vairāk
    • Ekspertu konsultāciju tālruņi, vieta un laiks Lasīt vairāk
Aizvērt
Meklēt
Language
  • English
  • Latviešu
Piekļūstamība

Piekļūstams saturs

Viegli lasīt

Fonta izmērs

Kontrasts

Vizuālie rīki

Citi uzstādījumi
Aizvērt iestatījumus
Aizvērt

Influenceri personiskos stāstos dalās sāpīgā pieredzē

Iespēja saņemt tūlītēju palīdzību krīzes situācijā bērniem ir ārkārtīgi svarīga, jo nerunājot par saviem emocionālajiem pārdzīvojumiem un piedzīvoto, bērni uzkrāj traumas un negatīvo pieredzi, ar ko nākas dzīvot visu atlikušo dzīvi – to apliecina arī Latvijā pazīstamu influenceru un mākslinieku pieredzes stāsti, ko videoformātā piedāvā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI). Nelielie videostāsti ir aicinājums visiem aizdomāties par savu rīcību un izvēlēm, par atbalsta nepieciešamību un iespējām izkļūt no krīzes, izmantojot visus pieejamos resursus, tostarp arī Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa jauno pakalpojumu – tiešsaistes konsultācijas jeb čatu.


Ar savu pieredzi videostāstos dalās influenceres Emīlija Sama un Alishuks M, mūziķe un influencere Patrisha un multimākslinieks Artūrs Jenots. Dziļi personiskos stāstos viņi izklāsta iepriekš plašākam skatītāju lokam neatklātus gadījumus, kas radījuši spilgtus emocionālus pārdzīvojumus un atstājuši sāpīgus nospiedumus personības veidošanās procesā.

“Uzticības tālruņa čata opcija ir lielisks variants tiem, kas kautrējas runāt par notikušo, un tiem, kam emociju uzplūdā ir grūtāk sakārtot domas – tas ir visiem pieejama iespēja vieglāk izskaidrot notiekošo. Tāpat čats ir labs palīgs tiem, kam drošāk šķiet nevis runāt, bet rakstīt”, uzsver mūziķe un influencere Patrisha. “Spert pirmo soli, lai kādam pastāstītu par savām problēmām, vienmēr ir grūti. Opcija šo pirmo soli uzrakstīt ir fantastiska iespēja ceļā uz atbilžu meklējumiem”, uzskata improvizācijas teātra aktieris, influenceris un multimākslinieks Artūrs Jenots. “Liels prieks, ka iespējas paplašinās un nu pēc padoma un palīdzības jaunieši var vērsties arī rakstiski!”, uzsver influencere Alishuks M.

 “Bērniem un jauniešiem savstarpējai saziņai šobrīd aktīvi tiek izmantota tieši tiešsaistes vide – nereti rakstot ir vieglāk izteikt savas domas un emocijas, meklēt iespējamos risinājumus un lūgt palīdzību. Brīžos, kad negatīvo emociju, trauksmes vai stresa ir pārlieku daudz, meklēt palīdzību var būt patiešām grūti. Īpaši sarežģīti lūgt atbalstu var būt tiem bērniem, kuri jūt kaunu, bailes, nedrošību, kā arī citas spēcīgas emocijas – šādos gadījumos arī telefonsaruna var šķist pārlieku apgrūtinoša vai biedējoša, savukārt rakstot uz e-pastu, atbilde netiek saņemta uzreiz. Tieši tādēļ esam ieviesuši čata iespēju, ko izmanto arvien vairāk bērnu”, uzsver VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Amanda Vēja.

Publicēts: 10.07.2020.

Dalīties ar šīs lapas saturu!

Izvēlies sociālo tīklu, kurā Tu vēlies dalīties ar šīs lapas saturu.
FacebookX / TwitterLinkedinThreads