Pretendentiem jāpiesakās līdz
Bērnu aizsardzības centrs
izsludina konkursu uz 1 vakanto
Metodiskās vadības un analītikas departamenta Analītikas nodaļas
vecākā eksperta ierēdņa amata vietu Rīgā
(uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Veikt analītisko darbu bērnu aizsardzības jomā – iegūt, apstrādāt un analizēt nepieciešamos datus un informāciju, sagatavot atskaites, pārskatus un citu informāciju, tostarp par tendencēm un nepieciešamajām izmaiņām bērnu aizsardzības jomā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kvantitatīvo un kvalitatīvo datu un informācijas analīzi un izvērtēšanu, tajā skaitā īpaši sarežģītu un krīzes gadījumu kontekstā, sagatavot atskaites un pārskatus par apkopotajiem datiem un informāciju;
- veikt analītisku izvērtējumu par bērnu aizsardzības sistēmu, tās darbības efektivitāti un kvalitāti, tendencēm, prioritātēm un vajadzībām, prognozēt nepieciešamo pakalpojumu apjomu un izvērtēt šo pakalpojumu nepieciešamību bērnu aizsardzības jomā;
- apkopot bāriņtiesu iesniegtās oficiālās statistikas datus, veikt šo datu analīzi;
- sniegt atbalstu Centra darbības rādītāju apkopošanā un analīzē, sniegt priekšlikumus datu apkopošanas un datu pārbaudes algoritmu uzlabojumiem, kā arī Centra procesu un procedūru aprakstu uzlabojumiem datu ieguves, apstrādes un analīzes jomā;
- piedalīties darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros un citos pasākumos amata kompetencē esošajos jautājumos, kā arī izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus, priekšlikumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams statistikā, sociālajās, vadības vai tiesību zinātnēs, izglītības jomā vai sociālajā labklājībā;
- vismaz divu gadu darba pieredze statistiskās un analītiskās informācijas apstrādē un sagatavošanā, analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā;
- vismaz 1 gada darba pieredze valsts pārvaldē;
- vēlama vismaz 1 gada pieredze bērnu tiesību aizsardzības jomā;
- prasme veikt plašas informācijas strukturētu apkopošanu;
- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas labas angļu valodas zināšanas (nepieciešamas materiālu analīzei un sadarbībai ar ārvalstu ekspertiem);
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (MS Word un MS Excel padziļinātā līmenī, interneta pārlūkprogrammas, e-pasta programmas).
- vēlamas prasmes darbā ar Microsoft Power BI.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 1948 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo kvalifikācijas, kompetenču un darba snieguma līmeni;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu bērnu tiesību aizsardzības, bāriņtiesu un ārpusģimenes aprūpes darbības jomā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu aizsardzības jomas normatīvo aktu pilnveidē;
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi bērnu aizsardzības jomā;
- elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2026. gada 11. janvārim nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “MVAD_AN_VEC_EKSP” Tālr. uzziņām 20680981.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (praktiskais uzdevums) tiks organizēta klātienē Bērnu aizsardzības centra telpās. Lai apliecinātu savu personību, pirms praktiskā darba uzsākšanas Jums būs jāuzrāda personu apliecinošu dokumentu (pasi vai personas apliecību).
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Bērnu aizsardzības centrā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade